lördag 14 februari 2009

Nr 36 - Det är lördag morgon, nr 161 (It´s Saturday Morning)

Varje lördagsmorgon går jag & vänninan M på promenad kl. 07.30! Så otroligt skönt att få komma ut & röra på sig innan frukost, samt ha en timmes "tjejsnack". Ser alltid fram emot dessa stunder. I morse var det - 9 grader, men solen värmde faktiskt lite på slutet av promenaden trots den tidiga timmen. Det var otroligt vackert ute! Så här kommer en blid från dagens morgonpromenad! Hoppas att ni får en skön & mysig Alla Hjärtans Dag!

Nr 161 - Det är lördag morgon

9 kommentarer:

  1. Har ju sett Dina andra bilder från morgonen och den här var så oerhört vacker, blir nästan lite lyrisk!

    KRAM! annette

    SvaraRadera
  2. Underbar morgonbild!
    Tänk om alla mornar varit lika vackra! Då skulle jag stutsat upp och skuttat ut med kameran.

    akson

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Kanske man skulle bli en morgonmänniska! =P Eller så skickar jag med en kamera med sambon.....Vad roligt att jag hittade hit, nu vet jag vad jag också ska sätta på min önskelista. En mini-fotostudio! Den var ju inte sååå dyr heller!

    SvaraRadera
  4. Det finns bara två saker som kan få upp mig tidigt på morgonen.Bra fotoväder och en trevlig golfrunda, annars är jag morgontrött!
    Härligt ljus i fotot!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för kommentar...Vilken härlig bild, Norrköping, 4 mil från Linköping, hihi.
    Ooppss har glömt att länka till tävlingen, gör det direkt.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Så skönt att gå på promenad ihop och ha tjejsnack! Men 7.30 är lite för tidigt för mig på helgen. Klockan ringer ju före sex varje vardag, så på helgen vill jag sova ut. Men har ju vovven, så på promenad kommer jag alltid ut. Kramar

    SvaraRadera
  7. And what a beautiful Saturday morning it was! This is a lovely photo - I love the sun flare...

    SvaraRadera
  8. Vilken bra idë! Som belöning fick ni inte bara tjejsnack utan fantstiskt vacker natur ser jag. du har fotat så fint med de värmande solstrålarna.

    SvaraRadera
  9. Wow, wow, wow helt underbar bild!!
    =)

    SvaraRadera