måndag 9 februari 2009

Nr 32 - Hår, nr 136 (Hair)

Idag har det varit en helt fantastisk dag med sol & blå himmel. Såg en underbar rosa himmel & soluppgång på väg till jobbet i morse. Tyvärr så har det även varit en oerhört intensiv dag, med endast en 10 minuters lunch då jag mer eller mindre fick kasta i mig maten. Så allt jag har fått sett av detta underbara väder, är genom fönstert! Är inte det typisk när man har fått vänta så länge på solen... När jag åkte hem vid 17 hade ju solen såklart gått ner & det började bli mörkt. Så att fota ute idag i det fina solljuset som jag hade önskat, var alltså inget alternativ. Fick fota stora sonens hår inomhus istället. Sonen har Zlatan som stor idol & vill därför ha långt hår som honom. Dessutom har sonen begåvats med underbara locker - vilket ingen i övriga familjen har...

Nr 136 - Hår

11 kommentarer:

  1. Ser ut som riktigt tjockt och härligt hår.
    Lockar vore ju nåt. Fast det funkar nog inte på mitt korta.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina lockar och det ser verkligen välskött ut! Har förståelse för dig när det gäller att missa solen. Händer mig ofta, då mörkret snabbt lägger sig här. Men idag har jag haft tur som varit ledig så trots att jag kände mig dålig i morse skyndade jag ut med kamera och stativ för att fota =)
    Nu ligger jag nedbäddad med feber =( men det var det värt!!
    =)

    SvaraRadera
  3. åhh, vilka vackra lockar. Sådana är vi nog många som skulle vilja ha. Fin bild.

    SvaraRadera
  4. Lockar och hår.. önskar jag hade lite lockisar i mitt hår.. det där får man locka själv i så fall..
    Fin bild bakifrån. Lite svårt att ta på sig själv;-) Ha de gott

    SvaraRadera
  5. Wow, vilket underbart hår, tycker han om lockarna själv? Många med lockigt hår verkar vilja ha rakt hår!
    Visst är det tragiskt med det som hänt i vår närhet, så meningslöst, vissa dagar emellanåt jobbar vi alltså väldigt nära varandra;)

    KRAMEN //annette

    SvaraRadera
  6. Ljuvliga lockar, och vist det är väl bara färgen som felas annars blir han slatan!

    SvaraRadera
  7. Guldlockar, dessutom! :-) Vi får väl hoppas att det blir gulddojjor i fotboll också, vart det lider.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina lockar han har! Hoppas allt är bra med dig och att din dag är bra! Kramar

    SvaraRadera
  9. Tänk att de har lockigt hår inte vill ha det och vi andra som har spikrakt hår önskar att vi åtminstone kunde få en liten böj på det;)

    Min son e oxå vackert lockig egentligen man han står o plattar ur lockarna med plattång vaje morgon, ungdomar ;-)

    SvaraRadera
  10. Dessa fina lockar hade gjort vilken flicka som helst överlycklig!
    Vacker lyster fick du också!

    SvaraRadera
  11. Sköna lockar! Skönt ljus du fått i bilden!

    Din bild gav mig iden att ta en bild på mitt hår innan jag snaggar av det. Jag går omkring med en "mössa" så tjockt är mitt hår. Har inte varit hos frissan sedan oktober och det syns.

    akson

    SvaraRadera