lördag 18 april 2009

Nr 49 - Hembakat, nr 20 (Baked Goods)

Nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här! Det har varit mycket... Veckorna innan vi åkte till Beijing var kaotiska med renovering & slipdamm här hemma & kanonmycket att göra på jobbet. Nu har vi varit hemma en vecka efter vår resa & jag (samt min minsta son) har varit hemma & sjuka hela vecka. Åkte på en dunderförkylning av minsta sonen när jag kom hem. Efter en veckans bortavaro från barnen tar man (=jag!) villigt emot både pussar & kramar - så jag får mer eller mindre skylla mig själv åt min förkylning ;-)! Nu är jag iallafall redo att fortsätta & fullfölja fotouppdraget igen! Ska definitivt blir mer aktiv från & med nu!

Först en bild från dagens barnkalas. Minsta sonen fyllde 6 år på påskafton & idag hade vi barnkalas. Vill ni se inbjudningskorten till kalaset finns de här. Den var sonen som bestämt kalastemat & att han ville ha en lejontårta! Så detta platsar under temat Hembakat - en dagsfärsk lejontårta!


Nr 20 - Hembakat

2 kommentarer:

  1. Oj, har du gjort den? Så ambitiöst och skickligt! Den måste gjort succé på kalaset!

    SvaraRadera
  2. Vilken tårta. Så fin, jag tyckte att det var brunt garn, så skickligt att kunna göra en sådan tårta. Jag förstår att din son blev glad. /Amanda

    SvaraRadera