söndag 8 mars 2009

Nr 45 - Musikalisk, nr 192 (Musically Inclined)

Caroline af Ugglas var med i Andra Chansen & sjöng låten Snälla snälla. Den utmärkte sig på många sätt från övriga startfältet. Jag gillar låten. Denna låt kom ju dessutom vidare till finalen nästa lördag. Caroline är otroligt musikalisk & det var faktiskt hon som gjorde pilotavsnittet & kom med idén till Körslaget. Ska bli spännande att se hur långt Snälla snälla tar sig i finalen. Jag tycker dock att Sarah Dawn Finer har den mäktigaste låten (Moving on) av dem alla. Bäst scenshow har väl kanske EMD eller Måns. Jag är ett riktigt "Mello"-fan, så jag kommer definitivt att sitta bänkad framför TV:n nästan lördag! Mer bilder från Melodifestivalen hittar du här.

Nr 192 - Musikalisk

5 kommentarer:

  1. Vad långt du har kommit i 365 Photo Challenge!

    SvaraRadera
  2. Snyggt fångat!
    Måste också erkänna att jag svag för denna låt o artist.Den växer och hon är ju väldigt speciell och charmig!
    Många fina foton,har passat på och kika runt!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. jag gillade inte den snälla, snälla alls, så jag var ganska glad att den inte vann ;o)
    Tack för fin kommentar inne hos mig på hästbilderna!!

    SvaraRadera
  4. Ja jag vet inte riktigt vad jag tycker om Snälla, snälla. Men det är en sån låt som satt sig på hjärnan iallafall.

    SvaraRadera
  5. Wow! That is a terrific stage shot!

    SvaraRadera