fredag 16 januari 2009

Nr 13 - Frukost, nr 34 (Breakfast)

Idag har jag min lediga dag! Har haft en underbart skön morgon. Startade dagen med att motionscykla. Efter en lång varm dusch, åt jag frukost. Medans kaffet puttrade på i byggaren, tog jag på mig dunjackan & mössan & gick ut i morgonsolen & fotade lite i trädgården (är man en fotoidiot då???). Otroligt vackert med frosten & solen. Idag är det kallt, -10 grader. Hann bli helt stelfrusen om händerna under min korta tid ute. Tände ett Yankee Candle, läste dagens tidning & njöt av min frukost!


Nr 34 - Frukost



2 kommentarer:

  1. Hihi...ja det är man nog. Men vi är många;) Visst är det härligt med en frukost i lugn och ro...Gott ser det ut också!

    SvaraRadera
  2. Hm, ja det tror jag, hade jag trädgård skule jag säkert göra likadant;)
    Så härlig frukost med tidning också, precis så borde alla fruksostar vara!
    Du hade fått in väldigt mycket nu när jag var borta ett par dagar från bloggen;)
    Visst ser man Norrköping med andra ögon när kameran finns med, var en sväng neråt stan med kamera när jag kom hem från Söderköping i förmiddags,kommer senare på 365;)

    Ha nu en trevlig Helg tillsammans med Din Syster.

    KRAM //annette

    SvaraRadera